تحریک بازیکنان پرسپولیس با تماشای کامبک ماندن اوسمار در پرسپولیس قطعی نیست استقلال عامل درس عبرت پرسپولیس پیکان حریف غیر منتظره برای نکونام ویدیو گل مسی به آتلانتایونایتد(۱۰ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای عجیب لئوناردو پادوانی؛ از مصدومیت در استقلال تا سهمیه شنای پارالمپیک هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: تیم کشتی استان وعده قهرمانی در لیگ برتر داده است | وضعیت کشتی خراسان افت نکرده است پادوانی قهرمان مسابقات شنای برزیل شد | ستاره سابق استقلال در پارالمپیک + عکس ساعت آغاز دیدار‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد شرط و شروط اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس! وزیر ورزش و جوانان از نسرین شاهی، بانوی پارالمپیکی مشهدی، تقدیر کرد غیبت ستاره استقلال در برابر پیکان محل برگزاری بازی استقلال و پیکان مشخص شد سردار آزمون لالیگایی می‌شود؟ باشگاه پیکان تایید کرد: خارج از دستگردی با استقلال بازی نمی‌کنیم احتمال حذف سید حسین حسینی از تیم ملی قوت گرفت نسخه ناکام شادکام! افزایش تنش میان سرخابی‌ها| شکایت پرسپولیس از فرشید سمیعی نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ...
سرخط خبرها

اخراج رسمی فیلیک از تیم ملی آلمان

  • کد خبر: ۱۸۳۵۰۱
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
اخراج رسمی فیلیک از تیم ملی آلمان
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از شکست سنگین ۴ بر یک برابر ژاپن از سمتش در تیم ملی آلمان برکنار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان پس از کسب نتایج ضعیف با این تیم از سمتش برکنار شد. تیم ملی آلمان شنبه شب در دیداری دوستانه در خانه برابر ژاپن متحمل شکست سنگین ۴ بر یک شد تا آستانه تحمل مدیران فدراسیون فوتبال آلمان پر شود و فلیک را از سمتش اخراج کنند.

برند نوندورف، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان در این خصوص گفت: «تیم ملی پس از نتایج ناامیدکننده اخیر به انگیزه جدیدی نیاز دارد. ما به روحیه خوب خود نیاز داریم. برکناری فلیک یکی از سخت‌ترین تصمیمات دوران مسئولیتم تاکنون بوده است. من از هانسی فلیک و دستیارانش قدردانی می‌کنم، ولی موفقیت اولویت اصلی فدراسیون فوتبال آلمان است، بنابراین این تصمیم اجتناب ناپذیر بود.»


فلیک توانست با بایرن مونیخ، سه‌گانه اروپا را به دست بیاورد، ولی نتوانست نتایج خوبی را در تیم ملی آلمان کسب کند و پس از حذف در مرحله گروهی جام جهانی، در پنج بازی اخیر این تیم متحمل یک تساوی و چهار شکست شده بود.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->